vineri, 29 aprilie 2011

The beginning

In lumea in care traiesc eu, secventa aia din The Hours in care Clarissa ii spune fiica-sii cum a crezut ea ca "so, this is the beginning of happiness" a devenit un cliseu.
*
Firesc, asta mi-a venit in cap ieri cand, printre atatea intamplari, am primit acest mail de la o doamna pe care o iubesc si care, la 57 de ani distanta, isi amintea cateva clipe petrecute cu un om. Dupa o viata, acele momente. The beginning of happiness.
*
M-am intrebat daca ea a stiut atunci ca aia e, daca stii vreodata ca aia este, doar atunci, doar acolo. Daca o dimineata in care bate soarele in geamuri poate sa nu promita mai mult decat ce este si sa fie, pur si simplu, happiness.
*
Mai cred ca diminetile sunt cele mai bune momente pentru fericire, ti-i mult mai greu sa fii fericit la pranz sau seara.
*
When I'm with him I feel... Yes, I am living. And when I'm not with him... Yes, everything does seem sort of silly.

Un comentariu: