marți, 23 august 2011

You show me continents



Mi-am amintit asta seara ca ar trebui sa imi recuperez momentele, sa ma concentrez din nou cat sa imi dau seama ca exista. Am uitat de ele in ultima vreme, cu tavalugul acesta de intamplari. You know, I see the islands.

Dar mai devreme eram, iar, in statia de tramvai, lumina de la felinare era chioara si eu tineam castile in urechi si canta Florence si un pic mai tarziu Bjork, si imi place tare mult versul ala, "so I stayed in the darkness with you" si mi-am dat seama ca nu e nevoie. Am luat cartea din poseta.

Am citit asta. "Fericirea mea e facuta din fervoare. Au fost zile in care, daca imi repetam ca doua si cu doua fac patru, era de ajuns ca sa simt o anumita beatitudine, ca si simpla imagine a mainii mele pe masa. Cu orice prilej, fara deosebire, am adorat nebuneste."

Sa ardem toate cartile, Natanael.

2 comentarii: