luni, 22 februarie 2010

Atentie, se inchid usile

Am multe intrebari in perioada asta, cand am un cap si jumatate si sunt atat de plina de pastile incat fac pipi portocaleu.
Spre exemplu, as vrea sa stiu cum poti sa faci caca daca nu mananci nimic.
Sau cum poti sa te bucuri cand ai uitat cum se face.
Sau de ce trebuie sa avem intotdeauna strategii si jocuri si mizerii si de ce trebuie ca de fiecare data orice lucru sa insemne ceva, altceva.
As vrea sa stiu ce se intampla in capul meu cand aleg la intamplare, aparent, un titlu de genul "The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society" si pana la urma se intampla sa fie o carte buna.
Cum de isi permite cineva sa imi spuna ca sunt imorala.
Si unde mi-a disparut tineretea.
As vrea sa stiu cum poate sa vina cineva intr-o zi si sa iti lumineze ziua numai pentru ca nu e ca tine, ci e ceea ce nu ai putea niciodata sa fii.
Si cum sa nu ma stramb cand cineva imi spune ca ar vrea sa stam acasa si sa gateasca pentru mine sambata seara.
Si de ce nu m-au mai durut dintii (for a while) dupa ce am primit carti.
Si cum de cea mai puternica si mai admirabila femeie pe care o cunosc e abuzata.
Si daca exista un cuvant mai frumos decat "nor" in limba romana.
Si cum stii cand iti e de ajuns.
Si ce sa faci atunci.
Si de ce imi e frica.

8 comentarii:

  1. ok, treaba asta o sa iasa mai deep decat (cred eu ca) ti-ar placea. eu cred ca nu uitam niciodata sa ne bucuram, chiar daca uneori simtim ca nu mai stim cum se face. si ca daca ai deschide macar uneori ferestrele larg, ai gasi atat de multa lumina care s-ar repezi inauntru. pfff, nu vreau sa sune patetic ce zic (incoerent e deja :), dar e un ceva atat de frumos in omul care a scris postul asta. si e asa de aprig ascuns.

    eu cand scriu de jale si intuneric si vin diversi ametiti si bat campii despre lumina si zenul lor imi vine sa le dau delete continuu si sa zic "stai jos, nota 4" (scriu aici ce n-am avut tupeu sa scriu ca si comentariu la ultimul post de pe propriul meu blog. I like the nice girl pose). sper sa nu-ti provoc aceeasi reactie. ce voiam, de fapt, sa spun e ca si mie mi-e frica :).

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am mai citit de mult salinger. am facut-o acum. multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @runbaby: draga mea, ma bucur ca tu stii si cred ca stii si de ce e ascuns. iti multumesc si te imbratisez tare tare tare

    RăspundețiȘtergere
  4. @pukatuka: si nici macar nu ma dau in vant dupa salinger. dar iti multumesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic "atentie, se inchid usile" dar as vrea sa sune asa cum am tot auzit in ultimele zile. Dar nu pot. Si runbaby ai dreptate, stai jos, ai trecut si de data asta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi place cuvantul "clăbuc"

    RăspundețiȘtergere