marți, 16 februarie 2010

Despre cum mi s-au deschis chakrele


Nu stiu foarte bine ce sunt chakrele astea (am impresia ca they have to do with yoga or some other Indian thing), dar am aflat ca mi s-au deschis. Da, nu mi-am dat eu seama, asa cum as fi crezut ca mi se va intampla, ci mi-a spus Ines, care e tot timpul atenta la lucruri deosebite de genul acesta, pe care eu nu pot sa le inteleg. Dumnezeu, zen something si karma de fiecare zi stau chiar in acest moment la ea pe noptiera, deci imi inchipui ca stie despre ce vorbeste; asa ca, atunci cand m-a anuntat ca mi s-au deschis chakrele, am crezut-o. Asta pentru ca nu pot decat sa o cred, nu si sa o inteleg. Toate aceste concepte, am aflat eu, se afla la limita cunoasterii. Chiar asta scrie, "la limita cunoasterii", pe una dintre cartile despre zodiac pe care le are Ines. De unde am dedus ca limita cunoasterii este la Ines in camera.
Ma rog, am aflat ulterior ca atunci cand ti se deschid chakrele ti se intampla lucruri bune. Si mi s-au intamplat. Spre exemplu, saptamana trecuta mi-am cumparat o rochie foarte draguta cu imprimeu Dries van Noten de la second, pe care am dat numai 2,5 lei. Sunt precisa ca stelele au avut ceva de-a face cu aceasta poveste. Intr-o alta zi, mi-a scris Tom Chiarella sa ma intrebe lucruri (si numai cativa dintre nebunii din jurul meu stiu ce inseamna asta pentru mine si cat de important este sa iti scrie cineva care e modelul tau de scriitor/jurnalist). Apoi, am aflat de la tenismenul meu preferat ca a castigat un turneu. Si la simplu si la dublu. Evident, are legatura tot cu chakrele mele. Intr-o alta ocazie, mi-am cumparat in cele din urma pahare de sampanie, si Dumnezeul acela de la limita cunoasterii stie ca aveam nevoie. Am fost foarte eficienta, ba mai mult, creativa, la munca, ceea ce nu mi se intampla prea des. Am fost la concertul Air si chiar mi-a placut (in timp ce lui Mitzy si lui Ines, evident, avand chakrele inchise, nu le-a placut asa de tare).
Zilele trecute, totusi, m-am speriat un pic, crezand ca s-au inchis la loc.
A fost cand am auzit despre McQueen. Dar dupa aia am stat un pic si am cugetat si mi-am dat seama ca a fost ceva in neregula (sau nu) cu chakrele lui personale. Asa ca am revenit la postura mea optimista de persoana cu chakrele deschise. Am aceasta impresie cum ca o chakra sau doua deschise (sau cate sunt ele) te obliga cumva sa profiti, si de asta ma simt obligata sa fiu optimista chiar si atunci cand pare sa nu fie cazul. Ceea ce ar conduce la un alt delir despre gandirea pozitiva, despre care cred ca pot sa si-o bage in cur lejer toti cei care cred in ea si in efectele ei magnifice.

6 comentarii:

  1. deci cat de tare a fost aia cu chiarella :)?

    not that there's anything wrong with the others...

    RăspundețiȘtergere
  2. aia cu chiarella a fost cea mai tare dintre toate si am fost in delir o saptamana din cauza ei. de fapt, inca mai sunt :D
    si ma bucur ca am avut cu cine sa o impart

    RăspundețiȘtergere
  3. tu sa nu zici despre mine ca am ceva inchis, da? sa nu se mai intample.

    RăspundețiȘtergere
  4. poti fi mai concreta cu ultima fraza ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Crezi ca se poate sa fiu mai concreta decat atat???

    RăspundețiȘtergere