duminică, 4 iulie 2010

Draga Shakira Shakira,

stim ca astazi te duci sa il vezi pe Rafa in finala, dar trebuia sa iti impartasim ideea noastra cat mai curand, ca sa nu o uitam, ca prea e buna. Cand termini cu inchipuirea asta cu tenisul, arunca si tu un ochi la ce avem de spus.
Deci, cum esti tu aceasta prietena a sporturilor si ai deschis deja drumul sportivilor hot in videoclipuri, vrem sa iti supunem atentiei trei exemplare deosebite.
Mi ti-l propune pe Xabi. Eu zic ca e un concurent neserios, mi se pare ca si-a aranjat nasul, dar Mi zice sa il iertam pentru ca are barba si asta compenseaza. In plus, ea zice si ca, daca tot a luat-o pe drumul asta, poate sa isi opereze orice pana arata cum vrem noi. Decizi tu ce crezi despre asta.
Eu vreau neaparat sa il iei in considerare pe Iker. Vei fi de acord cu mine ca merita pedepsit macar o data. Si sunt sigura ca ai vazut si tu cum arata cand apara un penalty, desi am aflat recent ca astea cu 11 metri se rateaza, nu se apara.
Oricum, daca nu te poti hotari, vrem sa ti-l aratam si pe Roque. Credem amandoua ca este un tanar de nadejde, mai cu seama ca am auzit ca la un moment dat in tara aia a lor Something-guay mai ramasesera 28.000 de barbati care au fost nevoiti sa se descurce cu vreo 200 de mii de femei. Deci stii tu ce inseamna asta.

Daca nu se poate si nu se poate sa alegi unul, nu ne suparam daca ii pui pe toti trei sa execute un sincron ceva.

Nu uita de vaselina. Aia care ti-a ramas de la clipul in care dansai ca o amazoana unsa toata.

Te pupam,

Mi&xenu

Aceasta scrisoare sustine curentul tipilor hot si fara tricou in clipuri, as seen here. Si este, in acelasi timp, o oda inchinata lui Marky Mark.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu