luni, 30 august 2010

plan-b





Later edit:
Mitzy imi tot spune ca blogul nu e pentru mine si eu nu sunt facuta sa am blog, ceea ce e foarte posibil. Dar acu, daca tot m-am apucat, si, ce e drept, ma apuca lenea cand vine vorba sa si explic de ce mi-au placut niste poze si de unde le-am luat si de ce le-am postat, zic sa merg mai departe.
Deci, aceste fotografii sunt preluate de pe site-ul plan-b, sunt lucrari ale unor artisti romani, in speta Ciprian Muresan, Istvan Laszlo si Serban Savu, si mi-au placut din motive cat se poate de diferite. Dar am ajuns la el tot uitandu-ma prin portofoliile unor artisti si tot intrebandu-ma ce relevanta mai are arta in ziua de azi, ce ne mai spune ea si ce solutii culturale poate sa mai dea.
Inca nu am ajuns la vreo concluzie demna de impartasit.
Ta-dah. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu