vineri, 4 martie 2011

In zona


Deci ca sa nu credeti ca am disparut definitiv, am zis sa revin in forta cu o sesiune de comunicari stiintifice cu Mitzy pe canapea, in timp ce ne uitam la Romanii au talent.

Ne-am gandit in acest timp ca a manca fructe de mare este similar cu a manca pisici, veverite sau orice altceva. Dupa care m-am gandit cum o sa o mananc intr-o zi pe Kinky si Mitzy o sa ma sune sa ma intrebe ce mai fac pisicile si eu am sa raspund ca le-am mancat aseara.
Mitzy: Alo, ce mai faci?
Xenu: Bine, tocmai rontaiam ceva.
Mitzy: Si eu tocmai mi-am mancat copilul.
Xenu: Mie mi se facuse aseara pofta de pisica. O rontaiam pe Kinky de labuta si ea se uita la mine cu ochii aia mari.

Later:
Mitzy: Asta inseamna ca in alta lume noi am avea drept pet homari si creveti?
Mitzy: A, nu ti-am spus ca mi s-a aratat in vis Antony Hegarty. In sfarsit, s-a intamplat. Deci l-am vazut, nu am vorbit cu el.
Xenu: Si ce facea?
Mitzy: Era undeva. Si imi amintesc ca am zis "uite-l pe Antony Hegarty". Mi se pare foarte important. Era in rochie. Nu, era un mumu bej.
Xenu: Si ce crezi ca inseamna asta?
Mitzy: Inseamna ca, daca o sa fii vreodata grav bolnava, o sa pot sa te vindec. Acum, ca am puteri supranaturale. Mai ramane sa sap un izvor la mine in dormitor.
Xenu: Intrebarea mea este: ai vrea sa ma vindeci?
Mitzy: Nu. Dar as putea.

***
Mitzy: Vreau o vulpe neaparat. O sa vin cu ea la tine in lesa. Sau la gat.

Asta a mai declarat Mitzy, inspirat de National Geographic, inainte de a parasi Zona.
(iar eu am furat poza de la el de pe blog pentru ca imi era lene sa imi fotografiez usa.)
Later edit via Mitzy via manmakehome:

3 comentarii:

  1. http://manmakehome.files.wordpress.com/2011/02/foxes.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. I always knew ca Adevaratul e paranormal. Si cred ca imi iau si eu o vulpe. Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este, dupa cum il cunosti. Spooky si Kinky de-abia le asteapta pe vulpile voastre in vizita. Plus: cum era cu ciorapii de curva? Ca am uitat say-ul.

    RăspundețiȘtergere