vineri, 25 februarie 2011

W;t


"(Quickly)Now is not the time for verbal swordplay, for unlikely flights of imagination and wildly shifting perspectives, for metaphysical conceit, for wit.
And nothing would be worse than a detailed scholarly analysis. Erudition. Interpretation. Complication.
(Slowly) Now is a time for simplicity. Now is a time for, dare I say it, kindness."

Nu mai tin minte cand am vazut prima data Wit (filmul lui Mike Nichols, nu piesa), stiu doar cum m-am simtit. Nu ma simteam bine. Totusi, era unul dintre cele mai emotionante filme pe care le-am vazusem vreodata. Si cred ca regizorul l-a facut bun si simplu, asa cum trebuia sa fie. Emma Thompson l-a jucat la fel, si a fost cel mai bun rol in care am vazut-o vreodata, cum statea, cheala, vorbind, privind direct in camera. Cand am primit, saptamana asta, cartea (adica piesa lui Margaret Edson, multumesc, Octavian), am citit-o in aceeasi zi si m-am intors acolo. Nu m-am simtit bine, dar m-am surprins citind replici cu voce tare. Si m-am tot intors, in zilele care au urmat, in acelasi loc.

Un comentariu:

  1. incearca si Carrington. S-ar putea sa-ti placa si mai mult Emma Thompson acolo.

    RăspundețiȘtergere