miercuri, 26 ianuarie 2011

As vrea sa multumesc Academiei


Nu stiu daca va dati seama ca ieri s-au anuntat nominalizarile la Oscar. Sunt aci. Iar, nu stiu daca v-ati prins ca nu e mare lucru de capul lor. Asta ma intristeaza. Dar nu despre asta voiam sa vorbesc de fapt. (Totusi, Nicole, I love you dearly. Ai grija cu ce te imbraci. Tocmai am decis ca vreau sa castigi. Plezneste-o pe micuta gestanta aroganta.)

Ce este extrem de important si de adevarat in legatura cu aceste nominalizari, pentru ca eu scriu cu adevarat aici, este ca nu e nici urma de Maniston in ele. Nici nu avea cum sa fie, veti spune, dat fiind ca dansa nu a jucat niciodata intr-un film. Exagerez, a jucat in cateva, dar nu despre asta este vorba. Pe cale de consecinta logica, totusi, vom constata ca, daca numita Maniston nu a fost nominalizata la Oscar, cel mai probabil este sa nici nu castige. Si acest lucru este relevant doar in contextul in care 2011 era ultima ei sansa de a mai castiga ceva pe pamantul asta. Acum este pierduta pe vecie. Zic ca anul acesta era ultima ei sansa pentru ca am facut acest pariu (despre care am mai scris pe undeva dar am uitat unde) cu Mitzy in urma cu cinci ani, pe cand el era destul de inocent incat sa creada ca Maniston va castiga vreodata ceva. Anul acesta ii expira timpul. Ei, nu lui. Si, ca sa marchez acest moment, am decis sa va inveselesc cu o fotografie cu dansa. I hope she will thank her hairstylist for this one.
PS: tocmai ce mi-am dat seama ca este posibil ca cei cinci ani sa se fi implinit anul trecut. Dar nu mai conteaza.

2 comentarii:

  1. Draga george,
    nu dorim si iti sugerez sa iti vezi de drumul tau.
    Repet ce i-am transmis telepatic lui Xenu ieri. Aceste posturi sunt eretice sunt menite sa imi distruga credibilitatea. As mai vrea sa-i reamintesc ca Jenn a dat 40.000 de euro pe freza ei de anul trecut de la Oscaruri. Money well spent. In alta ordine de idei daca Sandra a luat Oscar... you know the rest.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Adevaratul, merci. Repet, de data asta in scris si nu prin telepatie: aceste posturi sunt un omagiu adus gandirii tale fabuloase. Nu si parului lui Maniston.

    RăspundețiȘtergere