miercuri, 16 iunie 2010

Rasfoiesc

Imi amintesc atat de multe lucruri. De noaptea aia in care stateam la calculator si imi turnam whiskey pe gat din sticla si scoteam corectura, caci tocmai ce era ziua mea. De o intalnire magica dintr-un club sinistru din Constanta, unde era atat de multa intelegere. De drive test-urile pe autostrada. Am cules maci si am mers la Cernica atunci. De o zi foarte friguroasa la Mogosoaia cand, in trenul regal, aruncam un caine mic pe geam. Am mancat gogosi cu Suzana si ne-am ascuns prin paduri atunci. De prima oara pe teren, cu spaga si tot. De alte nopti pe teren, cand mi se parea ca nu stiu pe unde merg si la final ajungeam acasa si fumam cu R pe trotuar in fata blocului. De sinsile. De o dupa amiaza la AP, cu putin timp inainte de moartea ei, cand am mancat struguri si smochine si cand ea era atat de plina de viata inca. De un text pe care l-am scris si care se termina cu "Eu nici macar nu am intrebat". De 15 oameni buni adunati din tara, pe care i-am alergat doua zile. De camera plina de comori a colectionarului, cand tuseam atat de tare incat nu puteam sa vorbesc. De dupa amiaza de februarie in care am facut poze in curtea blocului lui N. De turnul de la Mogosoaia in care m-am batut cu L. De ziua de la Constanta, cand era sa raman pe acolo. De o zi in penitenciar si o scrisoare pe care o am si acum. De cum mi-a fost rusine de patru femei frumoase. De cum am scris despre alte 3 probabil cel mai bun si mai greu text al meu pana atunci. Acoperisul de la casa depresiei. De o poveste din est. De cineva care m-a enervat si am si scris asta, ca o toanta. De o excursie la Miercurea Ciuc. I want to break free la Buftea. O cina posh la Mireille. Copil si arenele BNR. Iar 13 oameni, doua zile in studio. Cafea. Bran, Diane. Clatite cu somon la Charme cu Laura si Andrei. Zilele cu Iana la Pitesti.
Si de toate lucrurile pe care nu le-am spus.

Un comentariu: