miercuri, 9 iunie 2010

How I got my posh


Nu am stiut pana astazi cat de posh sunt. Desigur, poate ca ar fi trebuit, dar, pana cand colega S. nu mi-a trimis acest scurt extras dintr-un articol din daily mail, habar nu aveam. "According to a quiz devised by a market research company, if you shop at Waitrose, eat hummus and know what Prosecco is, you are posh. Ditto if you like to drink Earl Grey tea, have an Aga, call your evening meal 'supper' or spend more than £10 on a bottle of wine." Desigur, daily mail este o sursa demna de luat in seama oricand, nu cred ca ma poate contrazice cineva. Acum, ca am realizat ca sunt posh, mi-am dat seama de faptul ca am vazut ieri un episod din The Beautiful People care se chema "How I got my Posh". Desigur, era vorba despre o papusa Posh, dar nu conteaza, tot se cheama ca e semn. Evident, semn ca trebuie sa vad tot serialul, ceea ce chiar am de gand sa fac, dat fiind ca intr-un singur episod pe care l-am vazut astazi erau referinte clare (si foarte amuzante) la Dynasty, The Adventures of Priscilla, Queen of the desert si Mary Poppins.
Acestea fiind zise, what should I have for supper? I guess prosecco will do just fine.

Later edit: in other news, I have a new posh haircut

4 comentarii: