joi, 25 noiembrie 2010

Draga Victoria B., *guest starring Mitzy

iubita mea, aud ca prietena noastra comuna, Xenu's frenemy, Eva Longwhoria, divorteaza nu din cauza infidelitatii ei. Iar tu, ca un suflet filotim, organizezi aceasta petrecere fantastica sa o ajuti sa treaca peste momentele delicate din viata ei, cum ai facut si pentru mine de atatea ori. Tot azi am vazut ca nu a ajuns cadoul lui Xenu la posta. A fost, saraca, in fiecare zi de doua saptamani, nestiind ce o asteapta. Insa iti multumim ca nu ti-ai putut tine gura si te-ai scapat la Gwyneth si acum stam si mancam morcovi fierti cu ea pe canapea si doarme pe saltea la noapte in salon. Deja a obligat-o pe saraca Xenu sa ii arate de mai multe ori colectia ei de Vogue-uri, evitand, desigur, copertile cu Maniston. Oricum erau putine. Nici de cele cu tine nu parea incantata.
Dar nu de asta iti scriu.
Stiind ca o asteapta un cadou de la tine, si, cum o stii, dornica de a se imprieteni cu tine, desi i-am explicat in repetate randuri ca David nu joaca tenis, ti-a facut acest colaj aniversar si un colier. Imaginea cu tine imi aminteste de ziua aia in care am fost la tenis, pardon, la fotbal, undeva, si tu te-ai stricat la stomac pentru ca Gwyneth a tinut sa mancam rosiile alea crescute de ea, dumnezeu stie cu ce ingrasamant.

Si noi facem o petrecere asta seara, nu pentru Eva, ca sa celebram cum se cuvine ziua in care Tom Cruise si John Travolta si-au bagat un deget in cur in revista OK unul altuia. Ceea ce imi aminteste de xeroxul color pe care ti l-am trimis din editia romaneasca OK, unde am citit si despre povestea fantastica a unei femei care in acelasi an a devenit vaduva, sotie si in curand mama, toate acestea pentru a fi mai aproape de dumnezeu. Si, desigur, pentru ca Xenu face 729 de ani, am decis sa le chemam si pe celelalte veterane la party. Liza e aci cu noi si a zis ca daca nu ajungi pana in 12 iti rupe tocurile si ti le baga in nas. Gwynnie refuza sa stea in aceeasi camera cu Liza si Barbra, pe motiv ca ea nu fumeaza. Asa ca te asteptam grabnic sa o vedem pe Xenu cum mai da o pagina din "Dianetics: The Modern Science of Mental Health" (the holy book of scientology scrisa de ea si neterminata inca, e la capitolul Holy Mitzy: the immaculate conception) si sa faci liantul social asa cum stim ca iti place.
Sper ca tu zgarii la usa acum. Ma duc sa iti deschid. Spre binele tau, sper ca ti-ai lasat mesele acasa. Nu vreau sa ii strici dispozitia lui Xenu cu parul tau de copii indieni.
Te pup.

PS: Runbaby is a major fan and I salute her. And, yes, what she's thinking is actually happening.
PPS: Distrusa de Gwynnie e o mincinoasa notorie. Dupa ce a tusit afectat toata seara, a prins-o Liza in toaleta tragand linii cu Spooka de pe masina de spalat care mergea.

Draga Victoria B.

6 comentarii:

  1. Eu nu am avut un asa party cand am implinit 729 de ani! Nu e corect! Dar sa las invidia la o parte. La multi ani Xenu!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum va apuca pe voi petrecerile tocmai cand tom (ford) e in mauna. mai tine si post negru doar cu apa si sapun.
    deci el a zis initial, ma rog a mimat, ca nu vine, dar cand i-am zis ca eu il insel cu colin si de data asta, a mai baut o cana de apa si va roaga sa-i opriti un loc langa goop pe care cica vrea sa o pocneasca cu picioarele dupa ce revine din statul in cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. @little greenlies: atunci sa avem grija sa ai atunci cand implinesti ceva next time :) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. @mi: tom a ajuns deja, nu stiu ce i-ai zis. Ma mir doar ca nu ai ajuns tu. Vicky si Goop au o discutie fantastica chiar in acest moment, si cred ca tre sa vii sa le potolesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. bai, va iubesc :).

    p.s. nu era nevoie de precizare, stiam oricum :D.

    p.p.s. la multi ani, zana blogului :). inca nu mi-am depus ofrandele, but I will si cand spun I will ma refer la bautura (sau nu). da, ce credeti voi se intampla.

    RăspundețiȘtergere