luni, 18 octombrie 2010

Doar entuziasmul


Era cat pe ce sa uit ca astazi e ziua lui.
Acum, daca stau sa citesc cu alti ochi, mi se pare ca scria cu reteta, dar nu cred ca pentru mintea mea de copil, reactivata instant cand vad lucrurile care m-au emotionat atunci, mai conteaza lucrul acesta. Ramane doar entuziasmul celor cati ani aveam eu atunci.

"Mai ramane undeva, dincolo de toate amintirile, dincolo de toate evenimentele, mai ramane gandul copilaros, dar inca viu, ca o serie absurda de coincidente si erori i-au despartit si inselat, dar ca totul poate fi explicat, totul poate fi regasit. Mai e inca timp, mai e inca timp."

2 comentarii:

  1. nu stiu daca mortilor li se zice la multi ani, cred ca nu. eu as fi citat toata cartea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fetita, eu as fi citat alta carte. si cred ca xenu are dreptul sa zica orice, chiar si la multi ani mortilor, ca a zis destul altora care fac umbra pamantului degeaba

    RăspundețiȘtergere