miercuri, 14 octombrie 2009

Fanii tai vom fiiiiiiiiiiiii...Michael Jackson

Mai, cum toata lumea a luat-o razna cu Marina Voica in ultima vreme (nu ca nu ar fi fost geniala cantand "Common People" la Disco Herastrau in '97, sau dansand in '89 langa posterul cu Michael), am decis ca este momentul sa incetam cu acest delir.
Oana Sarbu ("Mihai, cred ca am probleme cu vederea") este cel mai mare fan Michael Jackson din tara asta. Chiar asa, pe ea nu a chemat-o nimeni sa povesteasca despre povara celebritatii la televizor?

Drept dovada ca Oana stie despre ce vorbeste:

Nu s-a gasit un clip pe youtube, dar sper ca, daca exista, il are careva.

In alta ordine de idei, mi-am dat seama ca m-a tulburat foarte tare moartea micutului Stephen de la Boyzone, nu pentru marea lui valoare ca artist, ci pentru ca el era unul dintre ei. Da, stiu, toti ne dam in vant dupa PJ Harvey sau o iubim pe Tori, dar cred ca la momentul ala Take That si Boyzone erau trupe importante. Imi amintesc foarte clar ca in clasa a IX-a (F) am avut o colega pe care o chema Ramona. Era cel mai mare fan Backstreet Boys si il iubea tare pe Nick(?), cred. Ba chiar isi facuse acasa un soi de manechin din carton (nu stiu cum se cheama chestiile alea) in marime naturala, din postere cu Nick din Bravo sau Popcorn. Ramona avea un jurnal pe care il aducea si la scoala si in care scria tot felul de lucruri despre Backstreet Boys. Spre exemplu: "Astazi melodia cutare a urcat pe locul 3 in topul Dial MTV. Nick e foarte dragut in camasa alba din videoclipul ...."
Si, vezi, imi dau seama abia acum cat de rai eram, pentru ca i-am furat jurnalul, l-am citit, si, ca si cum nu ar fi fost destul, ne-am dus dupa ea in wc-ul de la doi, unde se fuma, si i-am spus, aproape cu lacrimi in ochi, ca Nick a murit. Ne-a crezut si a plans mult. In cele din urma i-am zis ca nu era adevarat.
Si cel mai trist era ca la vremea aceea credeam ca imi permit sa fac astfel de glumite pentru ca ascultam Nirvana si The Doors si imi dadeam cu oja neagra pe unghii. Cand, de fapt, probabil ca mi se parea foarte cool faptul ca Jim si Kurt erau morti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu