luni, 11 ianuarie 2010

Ines can haz ze wise

Joi seara, pe cand imi sarbatoream ziua de nume singura in casa (it's fun), Ines se dusese la cinema sa vada, evident, Avatar. Si s-a intors ea, in cele din urma, si am reluat sarbatoarea, de data aceasta la dublu. Si cum sarbatoream noi, Ines si-a amintit ca a primit un sms de la o fosta iubire sau ceva, caruia ii trimisese ea un sms de "fie ca". Si Ines ma intreaba:
- Auzi, fetica, tie ti se pare ca mesajul asta e jignitor? (si citeste). "La multi ani si tie, fata draga. Sa te vad voioasa la rasarit la Stuf."
- Nu, mi se pare dragut.
- Ba da, e jignitor. Sa iti explic. In interpretarea 1, este jignitor pentru ca inseamna ca ne vedem abia la vara, deci peste sase luni, deci nu e ok.
- Asa.
- Iar in interpretarea 2, sa te vad voioasa la rasarit la Stuf inseamna sa te vad cand tu esti deja beata si eu mi-am condus deja gagica in camera.
- Asa e, e jignitor.

In aceeasi seara Ines mi-a spus frumoasa replica (nu stiu la ce) cu potential nemuritor: "Deci ti-e frica. Ti-e frica si esti nesimtita."

Dar, cum nu numai Ines can haz ze wise, trebuie ca am si eu. Pentru ca, iata, am generat si eu o perla in sus numita seara: "A cauta pe cineva de care iti place pe Google si apoi a-i si spune echivaleaza cu a alapta in public."

Un comentariu: