miercuri, 20 ianuarie 2010

Merciful Xenu

Dupa ce postul trecut a fost unul de mui, am decis sa revin la dispozitia mea obisnuita, adica aceea de merciful Xenu. Ca urmare, mi-am amintit ca aseara, in timp ce ma duceam in vizita la prietena L., am alergat (si s-ar putea sa fi si dansat) prin zapada. You see, i like snow. A lot. In schimb, darling Mitzy de-abia asteapta sa vina primavara din motive evidente: iarna se merge greu si nu poate sa poarte pantaloni scurti.
Astfel, am stabilit impreuna ca ar fi ok sa fie tot anul un mai, mai putin doua saptamani in care sa ninga ca aseara si zapada sa fie pana la genunchi. Dupe cele doua saptamani, zapada ar disparea brusc, fara sa se topeasca (ma rog, doar pe camp unde e nevoie de apa, din cate am inteles, dar nu in oras). Apropos de camp, tocmai ce am aflat, in weekend, cand am fost la Craiova, ca am un camp. Ma rog, inainte aveam padure dar acum am un camp pentru ca cineva a furat padurea. Deci se poate.
Revenind, dupa ce am stabilit cele doua anotimpuri noi, constand in mai si doua saptamani de iarna, mi-am gasit si o casa. Se gaseste aici si mor de dragul ei.

Ma rog, dispozitia mea merciful se poate sa fi fost determinata si de faptul ca azi dimineata am primit cado un atlas universal, si oricine ma stie cunoaste faptul ca geografia nu e punctul meu forte. Dar not anymore, pentru ca fix un atlas imi lipsea ca sa fiu perfecta. Deci un atlas este un cadou minunat pentru mine. Ar fi dragut sa fie mai usor pentru ca nu il pot tine in maini.
My merciful mood a continuat apoi cu faptul ca Christopher Bailey e gay. Ignorantii pot crede ca eu nu am nicio legatura cu asta, dar, iata, am. Si s-ar putea sa continue si maine, mai ales ca Hanescu va juca cu Federer la Australian Open, and we all know ce inseamna asta. Apropos de Australian Open, the merciful mood ends here, pentru ca tocmai ma uit la meciul dintre Cilic si Tomic si idioata de comentatoare tine cu Cilic, iar cand acesta greseste sau cand Tomic castiga un punct zice "ah, nu, nu se poate", de parca as comenta eu de pe canapea pentru Ines (ceea ce fac, dar nu on live television).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu