marți, 5 ianuarie 2010

The mess we're in

Cel mai bun lucru pe care l-am obtinut de la contul meu de facebook e ca, uite, pot sa scriu despre el. Ieri mi s-au intamplat mai multe lucruri facebook related demne de mentionat si de pastrat pentru posteritate. Spre exemplu, cativa dintre prietenii mei foarte apropiati de pe facebook au decis sa se lase de fumat. Ei bine, facebook-ul ar trebui sa functioneze foarte bine la faza asta, se gasesc oricand acolo cel putin 30 de persoane care sa te sustina si sa iti spuna cat de tare esti pentru ca ai luat decizia si te-ai tinut de ea fix 27 de ore. Si apoi 30. Samd. Oricand, cineva o sa Like asta. (in alta ordine de idei, la fel de bine se poate gasi cineva care sa like faptul ca ti-a murit bunica).
In aceeasi ordine de idei, ieri am primit un cd. Audiobookul lui Allen Carr, In sfarsit nefumator, in lectura lui Marius Vintila. Yey.

Revenind. Aseara, in timp ce, in sfarsit, ma distram cum stiu eu mai bine, am primit un telefon. Ma suna prietena N. sa ma anunte ca mi-a gasit pe cineva pe Facebook. Veselia mea a disparut instant si a fost urmata de furie. Ma rog, nu chiar furie, ci un fel de regret mai maricel decat sunt obisnuita. Am intrebat-o, printre dinti, de cand imi caut eu pe cineva. Si, mai mult, de cand imi cauta ea pe cineva? Ea s-a suparat si a incheiat discutia cu un teribil: "Pisa, eu respect faptul ca tu nu vrei sa fii cu nimeni niciodata, asa ca te rog sa imi respecti decizia de a fi cu cineva sau de a-mi dori sa fiu cu cineva." Ceea ce a sunat corect, doar ca nu era.

2 comentarii:

  1. raport de pe un alt cont de facebook:
    Azi am invatat sa blochez nu numai invitatiile, dar si cadourile si succesele din Farmville de pe pagina personala si din timeline. As of today, Farmville nu mai exista. Sper sa se introduca si keyword ban pe timeline si sa nu mai aud ca si-a inceput ziua cineva cu pamant sub unghii. Not in my list, at least.
    Tot azi un prieten mi-a spus ca s-a culcat cu 18% din lista de prieteni del pe Facebook (nu lucreaza si manuieste calculatorul si cu ochii inchisi). O mie de intrebari mi s-au nascut atunci, printre care citez: 'inainte sau dupa ce v-ati imprietenit pe facebook?' 'de cate ori in medie?' si mai ales 'daca e adevarat ca trebuie sa te culci cu foarte, foarte multe persoane pana sa gasesti persoana potrivita, trebuie sa le tii si la un loc? ca intr-un ierbar?' si inca o serie de intrebari pe care nu-mi permit sa le adaug aici.
    In fine, azi a fost ziua in care am vazut status RIP Lhasa (atat) si 5 likes. Si m-am intrebat daca raspunsul la 'azi e my wedding day', 'fuck my boss', 'life sucks', 'azi am ingropat-o pe mama' va fi in scurt timp tot like. Tot ce ne dorim, one click away.

    xoxo
    O.

    RăspundețiȘtergere
  2. Like.

    Acum, vorbind serios,sunt complet de acord cu tine. De asta am decis sa le las pisicilor placerea de a haladui mai mult pe facebook.

    RăspundețiȘtergere