miercuri, 13 ianuarie 2010

Shipping news

Am fost foarte ocupata in ultima vreme.Spre exemplu,vineri l-am vizitat, impreuna cu sotul meu Andrew Posterboy, pe Mitzy. Am stat frumos pe perne si am baut cola. Uitasem ca m-am casatorit. Ei bine, da. De acum inainte ma numesc Xenu Posterboy. In contractul prenuptial am stabilit ca va scapa de tatuajele alea. Ma enerveaza.

Am mai fost in diverse vizite, destul cat sa constat ca M. are un animal nou de companie, ca si cum nu i-ar fi ajuns ca acum doua saptamani si-a luat un caine. Noul animal este o foca de nurca. Da, e posibil. Este o jucarie in forma de foca imbracata in blana de nurca. Ca si cum asta nu ar fi de ajuns, M. a ajuns la concluzia ca foca de nurca este pet-ul ei de calatorie, pe care gaseste de cuviinta sa il aduca in vizite, sa il scoata din poseta, sa il puna pe masa si sa il mangaie. Aici, Mitzy mangaie foca de nurca si am ales aceasta fotografie de mare exceptie numai ca sa subliniez ca Mitzy haz ze hots si ca a achizitionat o camasa superba din vilegiatura, despre care sper sa intre la apa si sa aterizeze la mine in dulap.

Dupa care, in alta zi, m-am dus, spre exemplu, la M., unde N. i-a adus animalului real de companie al lui M., in dar, o jucarie pe care a poreclit-o Rocco Siffredi.

Apoi m-a vizitat prietena M1, intoarsa de curand de la Londra, de unde mi-a adus o frumoasa carte despre inventiile lui Leonardo, evident, facuta pe intelesul meu.

Asta este asa, daca se intreba cineva ce fac in putinul timp liber pe care il am. Evident, plutesc pe micul meu iaz de sticla in care cresc nuferi de plastic. Unii atat de mari incat poti naviga pe ei. Cateodata ze evil kittehs scad nivelul apei. E ok.

6 comentarii:

  1. deci asta e o definitie noua pentru lifestreaming!!!
    pe animalul meu de companie il cheama Siegfrid si e cal. http://www.facebook.com/photo.php?pid=4843161&l=18bc87acbd&id=596670504
    abia se tine pe picioare. merge cu mine peste tot si acasa locuieste sub perna. la birou nu-l mai scot pentru ca abia se tine pe picioare (v. foto) si ori ajunge intr-un scenariu de bondage cu cablul de la mouse, ori are parte de botezul cafelei. dar am grija sa las geanta deschisa sa poata sa respire :d
    si uitam cel mai important lucru, casa de piatra!!! s-ar putea sa vrei sa-ti laminezi sotul, acum daca tot s-a pangarit cu tatuaje, faptul ca va sta in plastic nu il va deranja foarte tare. plus ca va fi sparkling si glowing ca fostul meu sot Edward Cullen. de laminat iti propun sa mergi prin amzei spre episcopiei, e acolo un centru xerox unde doamna are placeri murdare cu documentele clientilor in sensul ca si-a dat ea seama de valoarea chestiilor laminate si le ia cu grija, se duce dupa o perdeluta si le lamineaza acolo. evident ca in Normalia toata lumea o suspecteaza ca le citeste. Eu suspectez ca sta acolo si asteapta sa iasa fiecare rand de pixeli din masinarie si ofteaza. O prietena sustine ca este o Trista!!! De-aia ma gandeam sa scaneze si ochiul ei ceva bun. Asta in cazul in care nu te deranjeaza sa puna mana pe sotul nelaminat. Hiiiiii.

    RăspundețiȘtergere
  2. pisi, e foarte dragut Siegfrid al tau, dar, ca posesoare de animale mai mult reale (si acu mi-am amintit ca am o poza cu doi dintre ursuletii mei inchipuiti)nu pot sa fiu de acord cu aceste animale inchipuite. Cel putin teoretic. Cat despre urari, iti multumesc tare. Lista cu cadourile pentru nunta mea cu Andrew e postata aici (http://icanhascheezburger.com/), Cheezburgers,
    X. Posterboy

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma decid ce e mai freaky: foca aia care arata a pasare (cel putin in poza asta) sau Rocco Siffredi...

    si stiu ca nu stau eu cu el in casa, dar macar un tatuaj de samanta nu poate sa pastreze sotul?

    RăspundețiȘtergere
  4. pisa, foca din nurca este cel mai dubios lucru de pe pamant, Rocco paleste in fata ei (si lui nu i se intampla de-astea).

    iar daca tii tu neaparat sa ii las lui Andrew un tatuaj, fie. Numai pentru tine si sa nu fie unul tribal!

    RăspundețiȘtergere
  5. tribal e kitsch-ul suprem, anything manly will do :). multumesc!

    RăspundețiȘtergere