sâmbătă, 1 mai 2010

Chain reaction

Stiu ce vreau de ziua mea :)

3 comentarii:

  1. De buna seama te referi la joculetul de la inceput care seamana foarte bine cu ce aveau tom si jerry in desene. Asa ca, daca asta e, ai face bine sa mi-l faci tu mie cadou de ziua mea si apoi promit sa ti-l dau inapoi de ziua ta. De fapt, pentru mai multe economii, asta ar putea sa fie cadoul pe care sa-l schimbam intre noi in fiecare an. Evident, exceptie va face chiar anul asta cand ti-am zis deja ca vei primi o masina de cusut. Vreau sa fii tu prima care imi face o rochita alba cu volanase. Si da, poti sa cosi intr-un colt marca XENU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Joculetul ala de la inceput, fetica, e joculetul de pe tot parcursul videoclipului. Uite asa te prind ca nu ma studiezi cum trebuie. Dar, da, o masina Goldberg vreau (vezi ce pretioasa?). Si merge cu schimbatul, zic. Ba chiar, data fiind natura cadoului, cred ca putem sa facem si un joc piramidal pe baza lui.

    RăspundețiȘtergere