duminică, 30 mai 2010

12/7

Cum stateam cu Mi si ne uitam cu mare placere la finala Eurovision, ne-am dat seama ca, dincolo de amuzament, genul asta de evenimente televizate de mare succes ne enerveaza la culme. Nu, nu din cauza criteriilor "geopolitice" dupa care se voteaza. Nu, nu pentru ca Leonard Miron purta un tricouas mov si comenta aberant la modul "mor de cum zice". Nici pentru ca muzica este in halul ala de proasta. Ntz. Astea sunt partile bune.
Partea tot buna, insa, atunci cand ne-am enervat, a fost ca Mi avea prin casa un tensiometru ca un fel de ceas de mana mai mare pe care ni-l aplicam pe incheietura de fiecare data cand nu primeam niciun punct de la vreo tara vecina si prietena si ne verificam starea sanatatii. Dupa care am extins jocul la "si acu tu imi zici ceva foarte nasol care sa ma oftice si vedem daca imi creste tensiunea". Dupa care "si acum tu imi zici ceva despre nu stiu cine si vedem daca imi creste tensiunea". Dupa care am ajuns la concluzia ca-s moarta.

Si asta.

9 comentarii:

  1. hai ca atunci cand am zis prosecco si poseta chloe aparatul zicea ca esti vie. poate ai visat tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai pronunta/scrie aceste cuvinte ca am baut prea multa cola si acus dau ortu. in care caz faci ce am stabilit intr-un post anterior, desi vei fi actionata in justitie pentru omor. se cheama premeditare, da???

    RăspundețiȘtergere
  3. verii fanii it meid mai ivining. sencs.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ anonim: spune daca esti figo sau federer ca sa vedem ce indica tensiometrul.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt un ilustru anonim din ardeal.
    ce-i drept m-as insura cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. sa se noteze ca suntem, probabil, singurul blog din Ro pe care se fac cereri pentru intrat in randul lumii. pentru procesarea aplicatiilor dvs va rugam sa trimiteti pana la data de 05.06.2010 o scrisoare de intentie de minim 3000 de cuvinte. va multumim si mai poftiti pe la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mentionam ca scrisoarea de intentie trebuie insotita de o fotografie din perioada in care erai comandant de detasament, fotografie din care sa rezulte avantul patriotic si dragostea de glie.

    RăspundețiȘtergere