luni, 24 mai 2010

Pride






Au fost multe lucruri care mi-au placut la parada de anul acesta. In primul rand, ca am fost acolo. Apoi, mi-a placut de domnul acela in tricou rosu si cu baston, care este doar intamplator ambasadorul Marii Britanii aci, si care s-a deranjat sa vina in conditiile in care nici un politician din Romania nu a facut asta, ca doar, deh, e criza si avem treburi mai importante. Ma rog, a venit Remus Cernea, dar nu stiu cat de politician e el. Apoi mi-au placut domnii/doamnele in travesti care au fluturat steagurile alea like there was no tomorrow, si care m-au facut sa ma gandesc ca sisters are doin it for themselves, ceea ce e adevarat, zic. Si cel mai tare si cel mai tare mi-a placut de Silviu, un baiat care nu apare in pozele astea, dar care, la inceputul marsului, se ingrijora, cu ochelarii de soare pe nas, sa nu care cumva sa il filmeze, ca il vede mama la TV, si care, la final, ajunsese sa urle in portavoce "sunt mandru ca sunt gay". Si pentru schimbarea asta care s-a petrecut in el in 500 de metri, ca mai mult nu cred ca am mers, a meritat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu