vineri, 25 septembrie 2009

Zilele astea



am fost la tenis (BCR Open, adica) si am vazut patru meciuri consecutive. Se pare ca nu ma plictisesc niciodata. Cel mai tare mi-a placut de Marius Copil si de Oscar Hernandez (care l-a batut mar pe Hanescu intr-o arena in care nimeni nu tinea cu el). Si m-am bucurat tare de casele frumoase din Cotroceni (damn you, Suzana), de oamenii care au venit de dimineata sa vada meciurile, de sportul asta atat de fair play (nu si pentru domnul Igor Andreev, dupa cum se pare); dar m-am si enervat pentru ca la meciul Hanescu - Hernandez arena se transformase intr-un stadion pe care se scanda "Viii-ctor Ha-nes-cu".
Si dupa asta am plecat aici, unde totul e strident, tipator, galagios si alte epitete din aceeasi liga.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu