duminică, 1 noiembrie 2009

Crazy on my face

As vrea sa ii scriu si eu Victoriei B., sau altcuiva, dar ma tem ca Mitzy ma va acuza ca vreau sa devin celebra pe spinarea lui, ceea ce este, desigur, adevarat.
Asa ca imi voi gasi un alt personaj caruia sa ii scriu. Karen pare mai ok, oricum de ea macar imi place. In aceasta ordine de idei:
Draga Karen,
ce mai faceti, tu si Stan? Sunteti bine? Eu sunt foarte bine. Uite, vineri am luat salariul si mi-am cumparat cartea lui Schiop pe care o voi termina in curand. O sa iti povestesc mai multe cand o termin. Stiu ca nu te intereseaza, dar mie imi place de Schiop si am de gand sa il laud la toata lumea, pana cand va deveni atat de posh incat chiar si tu vei dori sa il pleznesti cu drag. Am vrut sa ne luam si bilete la concertul lui Yann Tiersen, dar oamenii care ar trebui sa se ocupe de asta la Carturesti aveau treburi mai importante.
Mai mult, vineri seara m-am uitat la Dansez pentru tine, ca sa pot rade de oamenii sarmani. Vezi, stiam eu ca am sa-ti captez atentia cumva. Dansez pentru tine este un fel de Dancing with the stars unde Emilia Popescu o joaca pe Paula Abdul. Abdul what, zici? Da, si mie mi se parea ca Paula era in juriu la American Idol, dar tot aia e. Tot vineri seara am facut niste filmulete geniale, pe care nu le pot posta pentru ca sunt compromitatoare pentru niste oameni. Ti le arat eu cand ne vedem data viitoare. O sa-ti placa. Ieri am stat toata ziua in casa si am facut curat prin hartii si nu am gasit nimic interesant de mentionat. De plictiseala, aseara, m-am uitat la Lemming, e un film dubios, numai bun de vazut cand esti pe mood elevators. Ti-ar placea. Azi dimineata am iesit si mi-am cumparat reviste si flori - o gramada de crizanteme de la o tiganca al carei fiu este in spital cu pojar, din cate mi-am dat seama. Nu stiu daca pojarul se ia, oricum, stiu ca nu ma vei vizita la spital pentru ca you would...but you don't want to.
In rest, am primit cel mai bizar assignement din viata mea. Trebuie sa scriu o poveste, de ziua unei prietene. Nimeni nu mi-a mai cerut asa ceva pana acum. Ma rog, imi cere Cristina dar aia e pe bani si in fiecare luna si imi vine mai usor. Mi-am amintit apoi cum il plateai tu pe Jack sa scrie povesti aproximativ erotice. Era dragut.
Asa...si, in cele din urma, mi-am dat seama ca nu am visat povestea aia cu Jeremy Irons si cu Patricia Kaas. Ah, si am terminat si jurnalul Oanei Pellea despre care au scris altii mai bine aici. Desi eu inca mai cred ca e confortabil sa ai un Dumnezeu sau cati or fi.
Cam atat am avut sa iti spun.
Plezneste-o pe Rosie din partea mea.
Te pup,
Xenu

4 comentarii:

  1. Confortabil sa ai un Dumnezeu? Intai trebuie sa il ai...si pe urma poti spune daca e confortabil sau nu....altfel...vorbim vorbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este! Numita xenu este o eretica! Bine ca are Oana Pellea un dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie unul imi place cand se vorbesc vorbe. da'stiti cum? si culmea e ca avutul de dumnezeu nu ma-mpiedica.

    am citit de curand o poveste funny cu oana pellea pe un blog la care nu vreau sa dau link, totally unprofessional:

    azi voiam doar s-o vad pe Oana Pellea. Si am vazut-o si am plans si mi-a dat autograf si i-am zis ca am plans si mi-a zis “Nu mai plangeti, fetelor!” pe un ton excedat, de parca toate doamnele si domnisoarele ce ma precedasera i-ar fi spus acelasi lucru. Poate ca-i si spusesera: cartea e foarte trista, desi ea ne-a spus ca e un om vesel.

    incheiem citatul. povestea e din perioada targului din vara, cam tot atunci am avut si eu starea psihica necesara sa citesc jurnalul si imi amintesc ca am vorbit cu M. despre el la trecerea de pietoni inspre casa lui (ceea ce dovedeste de cat de putin timp e nevoie sa discuti acest jurnal). intre timp am cautat pe youtube momente vesele cu oana pellea si n-am gasit, si atunci prefer sa cred ca fie ma minte cu internetul, fie sunt doar pentru cei alesi, moment in care ma retrag total si nu ma mai intereseaza subiectul.

    haha.

    O.

    RăspundețiȘtergere