sâmbătă, 6 martie 2010

And the Oscar goes to

xenu: azi o sa ma uit la the hurt locker, vreau neaparat sa am cu cine sa tin
mi: asa, asa, ca eu pe ala si pe up nu le-am vazut. deci, daca ia avatarul ceva...sparg TV
xenu: si prezinta steve martin cu alec baldwin, deci iti dai seama ca o sa radem
mi: daaaaaaaaa. ich
xenu: ce?
mi: nu imi place nici de unul nici de altul
xenu: mie imi place de balwin din 30rock, mi se pare amuzant
mi: da, stiu, mi-ai zis
xenu: eu zic cu parere de rau ca la actor ia bridges, prietenul tau; si nu colin, prietenul nostru
mi: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
mi: ma simt ca prepelita aia, crede-ma
xenu: care prepelita? cu puiul???
mi: da, fata
xenu: eu cred ca colin mai are timp
mi: inima mi-e rupta in doua
mi: bridges deja apune
mi: mereu am zis ca ar fi tb sa ma nasc acum vreo 10-15 ani; ar fi fost altfel
xenu: de ce? ca sa fii batrana acum?
mi: ce plaja de posibilitati in materie de barbati era. batrana si maritata cu colin
mi: e un risc pe care mi l-as asuma oricand
mi: asa, si la mujeres?
xenu: cine vreau eu sau cine o sa ia?
mi: si/si
mi: tu vrei gaby, nu?
xenu: nu am vazut precious si nu sunt fan obeze, desi am auzit ca e emotionanta povestea
mi: so?
xenu: la actor secundar vreau tucci, dar cred ca ia waltz. la actrita principal cred ca vreau helen mirren, dar cred ca ia meryl sau sandra si o sa mor daca ia sandra
xenu: la actrita secundar vreau maggie, dar o sa ia mo'nique
xenu: la animatie o sa ia up
mi: si la film????
xenu: la art sper sa ia doctor parnassus
xenu: ho, fah, e cu suspans
mi: vad, da
xenu: la cinematografie as vrea the white ribbon, care arata genial. il vazusi?
mi: nu
xenu: eu nu reusesc sa il vad ca e foarte deprimant, ma uit pe bucati
mi: aha, si ma pui pe mine
xenu: costume - doctor Parnassus. regie sper sa ia bigelow pt hurt locker doar ca sa nu fie cameron. the white ribbon la film strain
mi: deci daca ia cameron ceva ii sparg moaca. il detest
xenu: o sa ia efecte si toate alea, sigur sigur
mi: ar fi cea mai mare palma pt el. e, lasa sa ia la efecte si la frunze, dar sa nu ia pt regizor si pt film
xenu: la scenariu adaptat vreau precious, cred, ca m-a dezamgit nick hornby cu an education
xenu: si la film the hurt locker, ca e singurul concurent care pare serios
mi: nu l-am vazut, deci nu stiu. dar ce am vazut sunt intr-adevar destul de slabute
xenu: up in the air e mizerie, coen de-abia ce au luat, precious doar daca era an cu negri, ceea ce sper sa nu fie
mi: dezamagirea a venit de la an education. eu cred ca putea sa iasa un film super bun de acolo
xenu: inglorious basterds m-ar durea la fel de rau ca avatar
xenu: an education e ratat asa, rau
mi: deci ala era pe gustul meu ca idee
xenu: si al meu, dar ca executie bleah
mi: asa cu nerd girl falling in love with an older man
xenu: si de carey nu mi-a placut deloc deloc
mi: uite ca de george nu am zis nimic
xenu: dada, tre sa zici ceva
mi: vorbeam cu una si ma intreba: fata, george asta o fi fost vreodata sexy asa 5 minute si abia acum s-a aflat?

3 comentarii:

  1. hm,se pare ca s-a omis exact partea in care ii declaram dragoste eterna lui big mike. stiu ca blogul tau e citit de oameni seriosi si cu vaste cunostinte in domeniu, dar eu am slabiciunile mele si mi le recunosc. asa ca doar psihiatrii sa ma contrazica. adica daca sandra va lua oscarul pt ceva, il va lua pt cat de bine a jucat el: cu ochisorii lui sinceri si cu mainile alea mari ca si sufletul lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. btw...acum ca am devenit obsedata de blogul tau si pt ca a avea propriul blog ar fi doar ceva prea normal si predictibil, cum ar fi, ca in nebunia mea, sa incep sa promovez comentariile de la blogul tau, acolo unde scriu si eu, in refuzul de a avea un blog propriu?

    RăspundețiȘtergere
  3. fata, nu stiu despre ce vorbesti si de ce ai luat-o razna cu femeia aia sandra. am vazut si the hurt locker intre timp. cu el tin

    RăspundețiȘtergere