sâmbătă, 27 martie 2010

Dansezdespremine*

*editia cu poponari closetati

Nu stiu daca e de bine sau de rau, dar mie imi place sa ma uit la Dansez pentru tine. Fac asta de cativa ani (desigur, nu as anula alt plan pentru emisiune. Haha, ba da, pe cine mint?) si chiar ma gandeam azi, cand veneam spre casa, ca s-ar putea ca asta sa fie viata mea de acum incolo. Pe canapea, cu pisici, cu o sticla de prosecco si cu emisiuni de doi lei. Ceea ce nu e neaparat atat de rau precum pare. Oricum, de data aceasta voiam neaparat, si din mai multe motive, sa ma uit la Dansez.
Si asa am si facut. Iata, deci, desfasurarea evenimentelor din aceasta seara. Totul a inceput cu un Stefan Banica in plina forma, dar cand nu este el asa, care a reusit din primele minute de emisiune sa ii reaminteasca lui Beatrice Rancea ca e bitterly divorced, numind-o Bleont. Beatrice nu s-a sinchisit foarte tare, drept pentru care o apreciez inca mai mult decat o apreciam cand a inceput sa o mai rareasca cu eyelinerul. Dupa care Banica a continuat din gafa in gafa sau din gluma in gluma, nu cred ca a inteles nimeni prea bine ce se intampla acolo de fapt. Si-a anuntat concertele, a cantat cu Madalina Manole, care arata si canta mai bine decat imi aminteam; a facut glumite cu Emilia Popescu (in fata careia a pierdut, probabil, un pariu in tinerete si acu e obligat sa o intretina toata viata). A aparut si Iulia Vantur, pe care cineva o uraste cu siguranta de ii da sa poarte ororile alea sau ii face alte lucruri despre care vom discuta la momentul oportun. Au anuntat stilurile de dans ale serii (salsa si dans ritual), iar concurentii au inceput sa se desfasoare cum stiau ei mai bine. Si de data aceasta mi-a placut de am murit de Morosanu si Magda, nu pentru ca m-as pricepe la dans si as sti cat de bine au executat pasii, ci pentru ca sunt oameni din popor care par sa se distreze, dar sa isi si ia in serios activitatea dansatoare. Au dansat si ceilalti ce au dansat (uitasem sa zic ca mi-a placut si de Botezatu maxim, dar el e oricum asa o persoana decenta in mod normal, cand nu pune mana pe foarfeca), s-au presarat printre dansuri momente dramatice cu accidente de la antrenamente si cu spitale si perfuzii - Bucurenci, cu cazuri speciale, ma rog, tot tacamul. A urmat duelul. Bucurenci, pentru a carui sanatate psihica danseaza o fata Elena, si un baiat Doru despre care nu cunosc foarte multe, decat ca e antipatic la antrenamente si repetitii, dupa cum am vazut in filmulete. Bai, si dupa toata momentele dramatice cu scaun cu rotile, perfuzie in brat, etc, vreau sa zic ca Bucurenci a dansat remarcabil, de eram gata sa jur ca a dat iama in pastile sau ceva, ca prea se plangea inainte si prea voios era acum. Oricum, a beneficiat de un spectacol complet, asigurat, nu neaparat in aceasta ordine, de Amalia Enache, Laura Belecciu si cativa copii de la MaiMultVerde in gradena, de parintii veniti surprinzator in public la Buftea (aci cred ca a si plans un pic), de finii lui din Franta, parca, prin satelit, de o cerere in casatorie (nu pentru el, pentru fata Elena, partenera lui), de buchet de flori si inel (tot pentru fata) siiii...in cele din urma, la un dans care nu mai facea parte din duel dar pentru care a luat 10 de la (aproape) toata lumea, de poiuri, pe care le-a invartit cu indemanare, cum ne si asteptam, de altfel, din partea dansului. Una peste alta, pana la urma Bucurenci si fata care danseaza despre el nu numai ca s-au salvat, desi cu un scor foarte strans, dar au si ajuns pe locul 2, ceea ce nu poate decat sa ne bucure. Un alt moment pe care l-am savurat a fost aparitia Laurei Cosoi si a lui Smiley, care au dansat pentru un caz special, din partea revistei The One. Asta m-a amuzat foarte tare, de parca le-ar fi dat The One bani ca sa vina sa danseze sau ceva. Ma rog, cred ca am o idee care e schema, dar ma voi abtine. Oricum, Laura a dansat ca de obicei, absolut spectaculos, si nu cred ca a fost vreodata o dansatoare mai misto la Dansez, asta desi purta cei mai oribili ciorapi in dungi galbene si negre cu sandale din care se vedeau doar tocurile. Se pare ca si pe ea o uraste cineva acolo, poate e locul bantuit de Andreea Balan.
Oricum, cam atat am vazut eu din spectacol, dat fiind ca m-a lovit o inspiratie cu cateva minute inainte de a incepe frumoasa emisiune. Si ca urmare a acestui acces de inspiratie, mi-am confectionat cu manutele mele doua coliere pe care e musai sa le postez aici pentru ca sunt foarte mandra de ele. Mitzy, nu te ingrijora, nu sunt din fimo si nu ma apuc sa vand cacaturi de plastilina pe net.


Over and out.

4 comentarii:

  1. madam, ce poci ca sa mai zic eu acum? je suis pilaf (riz, tu sais) de ras, foarte multumescu-ti. I hope it was as good for you as it was for me si tot ce pot sa zic este reward is on the way :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ohohoh, dar cat de good a fost...si am impresia ca emisiunea urmatoare o sa fie foarte rewarding :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca totul, dar totul a fost ironic. desi titlul merge, nimic de zis :D

    RăspundețiȘtergere