miercuri, 17 martie 2010

Pul_ Fiction

*acest post se adreseaza aproape tuturor iubitorilor lui Tarantino, mai putin celor pe care ii cunosc si imi sunt deja simpatici.

Domnilor, doamnelor: Tarantino este un impostor. Repet: numitul Quentin Jerome Tarantino este un impostor. Ma veti contrazice, probabil. Veti spune, vai, dar Inglorious, vai, dar Pulp Fiction. La care va voi raspunde razand: Pula Fiction.
Asta pentru ca am argumentul suprem: cine altcineva ar fi umplut cu Uma aia nu mai putin de 3 (trei!) filme??

* asta imi aduce aminte de pulafashion, o hipstereala din alte vremi

** si de faptul ca acesta este postul cu numarul 100.

3 comentarii:

  1. Ca mai exista oameni care in 2010 mai vorbesc despre pulp fiction mi se pare incredibil de trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. va iubesc. pana azi am trait cu sentimentul nemarturisit ca detest pulp fiction. si zic nemarturisit pt ca mereu am avut impresia ca toti din jurul meu il iubesc. acum ca stiu ca nici voua nu va place, pot sa ma lipsesc de ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  3. @robert: doar pentru ca altii vorbesc, trebuia sa imi expun odata punctul de vedere. Ca sa se stie!
    @mi: asa, asa. lipseste-te

    RăspundețiȘtergere