luni, 26 aprilie 2010

Death makes angels of us all

Raul a sesizat, probabil, glumitele macabre si proaste pe care le fac, si mi-a transmis cea mai ofertanta leapsa ever. Este despre playlistul meu de inmormantare, despre care am mai discutat si alta data, cu Octavian, plecand de la un fragmentel care mi-a placut din High Fidelity. Numai ca, atunci cand zic ca imi place leapsa asta, este pentru ca eu am decis sa imi imaginez intreaga mea inmormantare, nu numai playlistul de la petrecere. Pentru ca, da, am decis de mult, va fi o petrecere. Cred ca am mai vorbit la un moment dat despre asta, cand am crezut ca o sa mor pentru ca am tarat masina de spalat pe scari. Ma rog, la momentul acela decisesem ca N. imi va organiza petrecerea, despre care sper sa nu fie la Gaia dar sa fie din seria Funeral Chic. Pe ea o vad foarte clar, piarista cum este, dand telefoane sa anunte lumea si sa ii cheme la parastas, spunand ca va fi foarte chic si ca trebuie musai sa poarte toti voaleta.
Dar povestea incepe inca dinainte de asta. Eu i-am rugat la un moment pe cei mai apropiati prieteni ai mei sa ma scoata din priza daca va fi cazul. Nici unul dintre ei nu mi-a confirmat ca va face asta, nici macar sub amenintarea ca ii voi bantui ulterior pentru tot restul vietilor lor. Sa zicem ca, totusi, daca nu am pe nimeni care sa ma scoata din priza, poate voi avea norocul de o moarte rapida si violenta, pentru incarcatura dramatica de care, iata, sunt atat de atasata. Ei bine, va spun acum ca, dupa ce se va petrece tragicul eveniment, vreau sa fiu arsa (e ieftin, dupa cum am mai relatat intr-un post anterior. 470RON un adult). Asta nu inainte de a dona toate organele care pot fi de ajutor cuiva. Iar apoi vreau ca prietenii mei sa ma traga pe nas. Dar si asta se stia deja. Nici macar nu imi dadusem seama ca am apucat sa clarific atatea lucruri pana acum. Iata ca devin plictisitoare. Nu voi intra in povestea cu testamentul (desi stim si cine o sa ia pisicile), ca sa nu ma pierd in amanunte inutile. Vreau doar sa spun, pentru ca am discutat recent despre asta cu Mi si cu Maria, inspirate fiind de Mo, ca Maria va trebui sa aiba grija de cineva pentru tot restul vietii ei. Ba, mai mult, sa se si marite cu cineva. Ea a zis ca poate sa faca acest lucru pentru mine, mai ales ca s-a inteles tot timpul foarte bine cu personajul in cauza. Si apoi a purces sa isi imagineze discutiile lor conjugale.
Ea: Dragule, nu asta seara.
El: De ce? E Xenu aici cu noi?
Ea: Da, iar ai prins-o cu usa.
El: Nu inteleg de ce eu nu pot sa o vad si tu o vezi.
Ea: Cred ca e suparata pe tine. Ai luat tigari mentolate sa dam de pomana?
samd

Deci, dupa ce am fost transata, arsa si trasa pe nas, imi doresc ca dispozitia euforica pe care le-am indus-o in acest fel prietenilor mei sa fie cheltuita intr-o petrecere tematica cum nu s-a mai vazut. Iar la aceasta petrecere de pomina la care lumea va bea prosecco, vreau sa se danseze, mult.
Pentru reprizele dansante, propun sa se asculte urmatoarele:
A-HA, You are the one si The sun always shines on TV. De asemenea si Take on me, prima melodie despre care isi aminteste raposata ca i-ar fi placut vreodata
ABBA, The day before you came, dar si Our Last Summer (asta din urma e un trip recent)
REM, Imitation of Life
integrala Pet Shop Boys
Mihaela Runceanu, Viata-ncepe cu tine si tot restul
Roisin Murphy - Movie Star
Tori Amos - Jackie's Strenght
Suede - The Beautiful Ones
Iar pentru putinii care vor avea chef sa jeleasca, avem:
Kate Bush - Kashka from Baghdad, Wuthering Heights, Running up that hill, samd
Placebo, Song to Say Goodbye
Bjork - Bachelorette
Suede - Saturday Night
si, of course, din seria "it's all about me si sunt cam penala", mi-ar placea sa aiba cineva chef de Tanita Tikaram - And I think of You.


Zic sa ne spuna mai departe ce cred ei despre asta Runbaby, poetul Tabaltoc si Mi, care nu are blog, dar de la care astept alte variante de raspuns ca o stiu inventiva.

7 comentarii:

  1. daaa, speram sa-mi vad numele la adrisanti :). zic, zic! si am notat si ca se scrie cu doi de c prosecco :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum am zis si cu alta ocazie si pt ca trebuie sa fac asta pt cineva, eu am sa ma ocup de lista cu fostii gagici si de cea cu pretendentii pe care nu i-ai vrut tu. De ei ma ocup eu! Stiu deja ce vor zice, unde vor sta, ce vor manca. Imagineaza-ti tabloul : tu in mijloc (ma rog, ultima tigara facuta din tine) si ei in primele randuri. Fostii in alb, doritorii nesatisfacuti (mii la numar) imbracati in negru. Evident doar fostii au voie sa planga, ei stiu ce au pierdut. Celalti vor fi antrenati sa creada ca exista viata dupa moarte si ca poate acolo vor mai avea o sansa la mana ta (sau la picior caci te-am vazut eu sambata in fusta deci stiu ce zic).
    Tin sa mentionez ca ei vor fredona in soapta ceva din Mirabela Dauer atunci cand Maria va lipi ultima tigara din tine. Da, da, aia cu o ultima tigara uitata intr-un colt pe etajera.
    Le tai toate umflaturile daca greseste vreunul o nota!
    Vreau sa adaug ceva si la discutia dintre Maria si viitorul consort (care stiu in ce tabara va sta la inmormantare, dar nu spun pt ca e posibil sa se mai schimbe lucrurile in caz ca nu mori maine. Tin doar sa spun ca albul il prinde de minune.)
    Maria : Lui xenu ii placea sa fie tinuta de mana, presteaza!
    El : Nu crezi ca exagerezi?
    Maria : Eu ma gandesc daca nu ar fi cazul sa imi spui «xenu» si tu vii cu asta ? Uite-o zambeste, draga de ea, aude !
    El : Intreab-o de McQueen ca eu tot nu cred ca e ea. L-a vazut, i-a creat ceva?
    Maria : Da, cica vine maine seara sa ne arate si are ceva in pregatire pt botezul lu’ ala micu, xen.
    Revenind la muzica, eu am alt playlist :

    1. Angela Similea – Sa te gandesti din cand in cand la mine,
    2. REM – Happy People,
    3. Enigma – Return to innocence,
    4. Ovidiu komornik – Cu sufletul nu te-am tradat si Esti mireasa vietii mele (care se canta pt toate tinerele prizate fara cununie)
    5. Sir Elton John – Blessed si Blue Eyes (asta ca sa fie si ceva despre mine)
    6. Kansas – Dust in the wind (re-mix cu titlul Dust in the nose) etc.
    Cat despre testament si organele donate, vreau sa fim clare:
    1. eu iau ochelarul mic si ghiulul cu nestemata,
    2. tot eu bila si colonul, o parte din inima (partea aia care stie ca nimic nu e imposibil) si nr tau de la picior (e transferabil?)
    Sper ca am fost clara !

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat de sir elton. dar lasa ca la integrala pet shop boys canta ei ceva impreuna si de acolo va descurcati voi

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo, the day before you came...
    pot fi MC-ul la parastas?

    RăspundețiȘtergere
  5. pe aceasta cale te proclam MC. cred ca asta inseamna ca trebuie sa ma tragi si tu un pic pe nas, desi inca nu am fost properly introduced :)

    RăspundețiȘtergere
  6. de-abia astept de mai sus era @runbaby

    RăspundețiȘtergere