luni, 26 aprilie 2010

Skin...is in

Din seria de prin redactie:
N, evreica: "Daca nu-mi erai drag, ma suparam ca mi-ai scris in email 'lovi-te-ar Holocaustul sa te loveasca!'"
"Sau cum mi-a zis colegul ala de facultate: am fost aseara la Lista lui Schindler si nu te-am gasit pe lista."
"Deci cand vine pizza cu cocaina?"
"Veverite in pizda, ma scuzati. Eu am terminat scoala de balet si maniere elegante."

N1, girl next door: "Gura, Pastele si Cristosii, nu avem apa."
C, vorbind la telefon cu mama personala in timp ce N1 urla vorbele de mai sus: "Nu, mama, nu sunt suparati, asa sunt colegii mei."

S, content manager, stiind cat de politically correct sunt: "Am luat bricheta asta 2 la 10 mii de la un...rom, ca sa nu te superi."

2 comentarii:

  1. nu ma uita cu soundtrackul de la priveghi

    RăspundețiȘtergere
  2. nu uit, nu uit, mai ales ca de multa vreme voiam sa scriu despre asta. Numai ca acum imi ia mai mult sa imi imaginez intreaga sindrofie. Asa, ca sneak preview, zic ca a-ha, pet shop boys, rem si mihaela sunt si in lista mea :)

    RăspundețiȘtergere