miercuri, 21 aprilie 2010

I am that old

mi: sunt cam zombie
mi: ca fusei si la supravegheat la bac
xenu: bac?
xenu: ce bac?
xenu: why are you talking crazy?
xenu: e iunie deja?
mi: pai acum nu mai e ca pe vremea noastra
mi: e cu competente
xenu: cum nu?
mi: pe etape
xenu: ce e alea?
mi: pe criterii
xenu: doamne apara
xenu: ce criterii?
mi: dau 3 examene pt competente digitale si lingvistice romana si lb straina
mi: si in iunie bacul propriu zis
xenu: digitale?
xenu: ce inseamna asta?
mi: calculator
xenu: fata, iti bati joc de mine?
mi: nu, fata
mi: si in iunie sunt romana, mate si fizica (sau ceva de specialitate)
xenu: competente digitale, fata, parca ar face examenul prostatei
xenu: cand s-au intamplat toate aceste lucruri? si eu unde eram?
mi: fata, in fiecare an e altfel
xenu: deci nu mai exista bacul la 7 materii
xenu: ma simt batrana sa aflu asa ceva
mi: nu
xenu: deci cred ca as manca ceva

4 comentarii:

  1. nu am vrut sa iti spun nimic pana acum, dar, dat fiind faptul ca am ajuns in acel moment al relatiei noastre in care eu sunt dispusa sa iti fac cadou o masina de cusut si tu sa imi croiesti rochite care sa ma faca sa fiu ceea ce am negat mereu ca sunt (un manechin), acum deci, pot sa iti spun: e de ajuns sa iti iei pantofii albastri stralucitori, sa te duci la scoala si sa fii tanar ca si ei. plus ca noi cele care ne conservam energia (prin abstinenta, lucrul cu chakrele si proseco) avem toate sansele sa prindem si forma aceea de bac cu subiecte din moda si retete de prajituri. btw...am fost intr-un an la bac la un liceu cu profil din asta de restaurant (sau sexual pt ca ii zicea "de prestari servicii") si le-a dat elevilor la o disciplina, al carei nume imi scapa acum, sa scrie despre "murarea castravetilor". noi vrem despre tarta cu lamie...am zis!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bag si eu la bac cu subiecte din showbiz si tarta de lamaie pe post de nota. may I just say off (sau on, nu mi-e clar) topic ca am gasit un merengue cu migdale bun de doctorat in luxemburg?

    RăspundețiȘtergere
  3. runbaby, ma omori. migdale si merengue la un loc? vreau sa infiintam un cerc de lectura despre el

    RăspundețiȘtergere
  4. pai iti aduc si stam in jurul lui si discutam despre cunningham, aaight?

    RăspundețiȘtergere