luni, 26 aprilie 2010

Voma

Featuring Mi

Zilele trecute am primit un telefon de la un fost coleg de facultate. I-am raspuns pentru ca am facut greseala sa ii sterg numarul, si nu am stiut, deci, cine ma suna. Colegul respectiv s-a apucat sa imi povesteasca, sentimental/nostalgic, cum si-a amintit el de primul meu seminar si de emotiile mele de atunci. Iar dupa aia m-a invitat la nunta. Mi, care m-a sunat la aproximativ doua minute dupa, mi-a spus ca a primit acelasi telefon. Si in cazul ei, respectivul a ingaimat o mica istorioara despre cum ea este una dintre putinele lui prietene constante cu care poate relua totul si dupa 10 ani (ceea ce de fapt si facuse) ca si cum n-ar mai fi vorbit de ieri. Iar astazi ne-am trezit vorbind despre asta, pentru ca ei i-a parvenit si invitatia printata la respectiva nunta.

mi: e gen 'Voma'
mi: A: Lalelele sunt florile mele preferate
mi: C: Tocmai de aceea imi place sa iti daruiesc lalele
mi: deci asa incepe, cu un dialog intre ei 2; apoi: "am fost 2, de acum inainte vom fi doar unul. Ne casatorim". poza cu ei in creion pe pagina 2, apoi poezia de la ea pt el scrisa de mana
xenu: ah de abia astept sa o primesc si eu
mi: te astept cum nu te-a mai dorit faptura pana acum/ cum asteapta primavara un cires inflorit in decembrie, nebun/ te astept precum asteapta magii somnul in care iarasi le vorbeste Domnul (analiza pe text intr-un alt post caci nu trebuie neglijata incarcatura emotionala ce debordeaza din aceste randuri)
mi: fata imi pare rau ca nu fusesi cand vorbeam cu el. God, asa, sociologic, ca nunta e un proces, ca nu poti spune ca ai totul aranjat
xenu: bleah
mi: ca indiferent daca te casatoresti din dragoste sau nu, tot ai emotii, ca emotiile sunt mereu amestecate
xenu: ahhahahaha, deci practic iti zise ca nu se marita din amor
mi: am impresia ca zise cam de 2-3 ori faza asta cu "nu esti sigur", "nu se stie niciodata". ma bucur ca si tu intelegi la fel ca mi se paru ca numai eu vad asa
xenu: foarte bine, cum sa zici, fata, asa ceva
mi: deci, fata, sociologic, ca el cat a citit despre nunta pt monografii si tot nu a fost pregatit, ca s-a consulat si cu altii
xenu: e ireal
mi: ca nu exista pregatire prealabila, ca totul vine de-a valma, ca nu mai poti controla, ca cine iti da sfaturi nu te poate ajuta, pt ca fiecare vede altfel
xenu: sper ca fata aia e proasta
mi: da, este. slava Domnului, este
xenu: dar sa nu fie nefericita dupa cu idiotul asta
mi: a, nu cred, ca are bani si cred ca asta ii va tine o vreme. stii cine e ea? sora lui m
xenu: nu o stiu pe asta decat din vorbe
mi: m cu care s-a hmhm el
xenu: nu cred asa ceva
mi: hihihihihihi ba da, puiulet. dar ce mai conteaza?
xenu: pai chiar asa, ce mai conteaza
mi: mie mi se pare asa de vis urat, ca ea, evident, nu stie. mi-o inchipui pe m, stii care s-a maritat la 19 ani pt 3 zile si a divortat. o si vad la nunta beata cum ii zice sora-sii ce si cum. Din punctul asta de vedere imi pare rau ca nu ma duc dar sper sa aiba pe cineva talentat sa filmeze, desi stii ca nu e la fel
xenu: si sa ne trimita caseta
mi: una e sa vezi face to face si alta pe caseta, ca nah, acolo mai poti sa intervii: sa zici: a da chiar imi amintesc la slatina cand va giugiuleati dar credeam ca e asa pt fluidizarea grupului
xenu: lasa fata ca el va fi fericit, in cazul acesta. mizez si pe o sinucidere ceva
mi: double

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu