vineri, 9 aprilie 2010

Draga xenu,*

Avem una dintre cele mai intime legaturi din cate exista, ne leaga
atatea amintiri si impartasim atatea lucruri in comun, insa, cu toate
acestea, ma simt neglijat. Nu tii la sanatatea mea, nu ma iei in
serios atunci cand ma enervez si atunci cand supararea mea are
repercursiuni asupra ta iti spui mereu ca este vorba de ceva trecator.

Pana acum am stat linistit, nesimtit, nevazut, insa simt nevoia sa iti
atrag atentia asupra comportamentului tau: esti neglijenta si
superficiala si acest lucru ne afecteaza pe amandoi!

Crezi ca exagerez? Crezi ca nu am dreptate? Ei bine, cate ore ai
dormit noaptea trecuta? Cate nopti ai pierdut la serviciu luptandu-te
cu un deadline? Cand ai mancat ultima oara legume si fructe?

Nici macar nu trebuie sa imi spui, stiu deja raspunsurile! Meniul de
ieri m-a facut sa ma cutremur. Ai inceput ziua cu un sandwich cu
margarina, sunca si maioneza, apoi, ca si cum grasimile de la masa de
dimineata nu au fost de ajuns, ai mancat pizza impreuna cu colegii si
tort de la sefa ta, iar pentru ca meniul sa fie complet, ai incheiat
ziua cu cipsuri, ciocolata si bere. Sunt curios azi cum te simti...dar
stai, eu stiu deja. Esti balonata, ai o senzatie generala de moleseala
la nivelul intregului corp si intampini dereglari ale tranzitului
intestinal.

Acest comportament trebuie sa inceteze, trebuie sa intelegi ca orice
atitudine negativa, distructiva, ne afecteaza pe amandoi! Te-ai
inconjurat de obiceiuri nesanatoase de care trebuie sa te debarasezi.
Ma simt sufocat de tot ce imi oferi: grasimi, mancare bogata in sare,
aer poluat, telecomanda in locul unei plimbari in parc, apa abia daca
bei 2-3 pahare pe zi, iar de stres nici nu mai vorbesc, programul tau
haotic imi da dureri de cap.

Hai sa iti iei o vacanta, sa te relaxezi si sa respiri aer curat, sa
faci miscare si sa mananci sanatos, sa te detoxifici de oras!

Si te rog nu invoca lipsa de timp si nevoia de bani. Poti evada in
natura o ora seara in parc sau poti pleca intr-o excursie de o zi la
munte in week-end, iar in felul acesta vom fi iar prieteni.

Cu drag,

Prietenul tau, Colonul

* eu nu am avut inspiratie in ultima vreme, dar altii au avut. Iata o mostra

(le transmit pe aceasta cale domnitelor care gasesc de cuviinta sa imi trimita astfel de comunicate - amuzante, ce-i drept -, sa nu creada ca isi sporesc sansele la o stire daca ma fac neglijenta si superficiala si daca au impresia ca beau bere sau mananc margarina)

2 comentarii: